Alla inlägg den 24 februari 2011

Av zumma - 24 februari 2011 13:05

Var hemma med A hela dagen igår och han var så mysig. Grabben börjar bli stor  

Har bara tagit det lugnt idag, har ju trots allt lov. Lämnade A vid 9 och sen var jag och handlade. Sen blev det frukost framför tv:en och satte igång "I am legend" Var ett tag sen man såg den.

Är så trött på kylan nu. Helt värdelöst att sticka till stallet. Vill ha lite vår och sol så det blir mysigt med ridningen igen. Och framför allt ridsällskap....

Sen vet jag inte hur jag ska göra i sommar. Ska jag ta ut resten av min föräldraledighet och vara ledig hela sommaren ( medan M jobbar) eller ska jag försöka hitta något jobb? det är svårt när man inte har körkort och bara vill jobba dagtid, men jag får kanske försöka... Har nog chans på förra sommarens jobb, men dem vill nog helst att jag jobbar en hel del kväll. Problemet är att ta sig hem sen...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards