Alla inlägg den 21 februari 2011

Av zumma - 21 februari 2011 09:55

Är ledig denna veckan, har sport lov :P Haha. Fördelen med att gå på komvux. Så då passade jag på att ta en joggigtur medan M var och lämnade A hos dagmamman. De ska gå på teater idag på församlingshemmet, det blir nog uppskattat.

Blev lite förvånad över min ork. Sprang nog 3-4 km och tog en liten bit på mitten och gick, eftersom det var så lång uppförsbacke...  Trodde nog helt ärligt inte att det skulle kännas så lätt att springa den biten, var trots allt ett par år sedan jag var ute och sprang (om man inte räknar springa efter bussen :P) Även om jag håller igång på annat sätt...

Sen hjälpte jag M att få upp ett par gamla däck på fäljar som stått i källarförrådet i.. tja.. 5 år kanske. Han körde bort med dem till Knut så blir vi av med dem.

Ska snart duscha sen är det dags att hämta A kl 11 igen, ingen mening att han är länge hemifrån när jag ändå är ledig. Kanske tar vi en tur till Knut vi också så får A busa med vovvarna och sitta lite i traktorn   Han är underbar den lilla grabben.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards